Rabu, 9 November 2011

Graduation and convocation



Pada 22hb october 2011 saya telah menamatkan pengajian saya di UNIRAZAK dalam Bachelor of education (hons) dan detik kemerdekaan dalam pembelajaran bagi memperolehi segulung ijazah. Selama 3 tahun lebih menempuhi rintang dalam pembelajaran dengan tak berputus asa akhirnya tak sia-sia. Ada beberapa gambar kenangan yang sempat saya ambil selama konvo. Saya melihat ramai kawan-kawan merasa gembira apabila pada masa itu. tetapi dalam kegembiraan itu saya merasakan satu kegelisahan apabila graduan pendidikan keluaran IPTS tidak ada penempatan. Walalubagaimanpun itu tidak menghalang saya untuk terus berusaha dalam kehidupan dan baru-baru ini saya telah menghadiri satu interview di salah sebuah sekolah swasta dan itu salah satu titik tolak perjuangan saya untuk masa depan. obuli nopo.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan